wtorek, 8 lipca 2008

Czarnogóra 2008 - Rewizja planu

Po namysłach i dyskusji na forum postanowiłem zmienić kolejność planu. Jedziemy przez Serbię do Durmitoru, potem na wybrzeże i Szkoderskie, na końcu Boka Kotorska, powrót przez Bośnię.

Powód jest taki, że najpiew dobrze jest dać sobie w kość po górach, a potem odpocząć nad morzem (chociaż tam też program bogaty i góry są), oraz z tego, że chcemy uniknąć większego tłoku nad morzem.

Nie będę juz zmieniał opisów, wystarczy odwrócic kolejność. Programy pobytowe też się doprecyzowują, a szczegóły sa do ustalenia.

Podane przez mnie linki na trasy zaplanowane w Michelin okazały sie nie do końca aktualne, będę je korygował.

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Wasze plany zrobiły na mnie ogromne wrażenie. Jeżeli jesteście w stanie zrobić to w 3 tygodnie to gratuluję.
Pomysł z zamianą najpierw góry potem morze nie wydaje mi sie dobry bo w połowie sierpnia to w górach może być skwar nie do wytrzymania i cieżko będzie gdzieś ambitniej wchodzić poza dolinami.
To może przesunąć wyjazd o tydzień, pojechać nad morze na koniec sezonu a potem mieć wrześniowe góry? Nie wiem jak jest w MN ale w Velebice ciężko się chodzi latem a za to jesienią liście usychają i jest trochę kolorowo, choć do naszej polskiej jesieni to im daleko

Ja częściowo pokrywającą się trasę zrobiłem kilka lat temu. Tu opisałem:
http://www.cro.pl/forum/viewtopic.php?p=129378

uszanowanie

Krzysztof FF pisze...

Na mnie ogromne wrażenie zrobiły Twoje wspomnienia publikowane na CRO, które juz przedtem wśród wielu innych podziwiałem, a które teraz przeglądam ze smakiem znajdując szczegóły jeszcze raz (w końcu wiem, jak dojechać do wodospadów Kravica). Dzięki za linki.